Life

Banner created with MyBannerMaker.com

29 January 2011

Aku Mahu....


Ini adalah buku terbaru yang sedang diuliti saya.

Ia merupakan komplikasi 3-dalam-1 iaitu 3 novel dalam 1. Terdapat 3 buah novel di dalamnya :
1- Aku Mahu... Popular
2- Aku Mahu... Saiz S
3- Aku Mahu... Teman Tapi Mesra

Setakat yang saya dah baca setakat pagi ini, ia sesuai untuk golongan remaja (pelajar-pelajar sekolah menengah) kerana ia banyak menyentuh isu-isu keremajaan.

Saya selalu nampak novel-novel karya Ain Maisarah di kedai-kedai buku. Sebelum ini, saya tak berkesempatan untuk membeli. Jadi, teringin juga rasa di hati nak menjelajah hasil karya penulis muda ini.

Walaupun ia lebih kepada remaja, tapi apa salahnya saya membacanya juga kan [kadang-kadang terasa juga seolah-olah saya ni masih seorang remaja .....hmmmm.....remaja di jiwa... =)...]

Harap-harap tu, saya dapat habiskan sesi membaca buku ni pada hujung minggu ni....







No comments:

Post a Comment