Life

Banner created with MyBannerMaker.com

13 February 2011

Tetiba je nak berubah....

Salam. 

Hari ni, entah angin apa yang datang bertiup...tetiba je saya tercatuk depan komputer riba pada penghujung petang dan mendapat idea untuk mengubah 'template' dan 'design' blog ni.  Saja je nak ubah angin...:)

Bukan sekadar tu saje, siap ubah 'font' lagi...untuk 'post text' dan 'post tab'.  Mungkin agaknya saya dah jemu dengan 'template' yang lama.  Tak mustahil juga saya akan ubah lagi 'layout' blog ni pada masa akan datang...hmmm.....Macam laa dah tak ada kerja lain yang nak dibuat..... kih kih kih

Apa-apapun, terasa teruja juga la bila dah dapat penampilan baru ni.  Terus ada mood nak menulis kat blog ni. Nampak gayanya, elok juga kalau sekali-sekala datang 'angin' macam ni...ermm...  Kalau tidak, entah bila pula nak mengatur ayat demi ayat kat sini.

Macam tahun lepas, saya hanya sempat menulis pada 3 - 4 bulan pertama sahaja.  Selepas tu, dah tak ada entri baru disebabkan kekangan masa.  Yelah, sibuk dengan tuisyen STF (Skim Tuisyen Felda), pengurusan kerja sebagai Setiausaha Peperiksaan (Dalaman /UPSR) & Setiausaha Kurikulum dan hal-hal berkaitan dengan Panitia Bahasa Inggeris dan Kelas Tahun 6.  Jadi, kadang-kadang tu, walaupun ada kesempatan 'mengadap' skrin komputer, idea untuk menulis pula tiada.   Begitulah ceritanya......  ;)

Untuk tahun 2011, saya akan cuba untuk memasukkan sebanyak entri yang boleh.  Insya Allah.  Buat masa ni, saya mempunyai ruang masa yang agak terluang.  Selalunya, pada awal tahun, memang begitu.  

Insya Allah, saya akan berusaha untuk kemaskini blog ni dari semasa ke semasa...   :-)






No comments:

Post a Comment